Een avond door en voor leden

21 januari 2025

Alle lezingen starten om 19.45 en vinden plaats in:
De Vredehorst, Zuidwoldigerweg 32 te Hoogeveen

Iedereen die van fotograferen houdt, heeft op een gegeven moment heel veel foto’s. Daar zijn ook genoeg  foto’s bij waar anderen van kunnen genieten en die de moeite waard zijn om te presenteren.

Op deze avond krijgt iedereen de gelegenheid om gedurende 10 minuten deze verborgen/opgeslagen foto’s aan een aandachtig publiek te tonen. Het thema kan van alles zijn, als het maar met de natuur of met groeien en bloeien  te maken heeft.
Wij willen graag weer een avond met eigen invulling organiseren en vragen daarvoor jullie inbreng.
Zowel leden als  niet leden kunnen meedoen.
Wie wil een serie foto’s of een kort filmpje laten zien van zijn/haar tuin? Of van speciale planten, struiken, bomen, de vijver en haar bewoners, vlinders en /of paddenstoelen? Of van een mooie natuurreis of natuur in eigen omgeving?
Een foto spreekt voor zich, maar je kunt hem ook toelichten. Dat laatste maakt het extra boeiend.
Door presentaties van 10 minuten zorgen we samen voor een gevarieerd aanbod.

Doe je mee?

Je kunt je opgeven bij Ypie. : yterpstra(at)ziggo.nl
Vermeld daarbij ook je onderwerp zodat we een interessante avond kunnen samenstellen.
Een laptop ,beamer en scherm zijn aanwezig. Je hoeft alleen een USB-stick met je beeldmateriaal op de avond zelf mee te brengen.

Deze avond is gratis voor leden en niet leden.
Gratis parkeren.