Biologische bollenactie voor Groei & Bloei leden.

Van 4 t/m 12 september: aanbieding biologische bollen, exclusief voor jullie leden!

We hebben dit najaar een prachtige aanbieding van biologische bloembollen in samenwerking met Bloemoloog.

Er is een beperkt aantal pakketten beschikbaar en op = op! Daarom bieden wij deze aanbieding in de periode van 4 t/m 12 september exclusief voor jullie leden! We communiceren de actie buiten de vereniging pas op 12 september.

Dat geeft jullie als afdeling de kans om via nieuwsbrieven en nieuwsflitsen eigen leden en overige nieuwsbrieflezers op tijd te kunnen waarschuwen zodat ze niet achter het net vissen.

!!! Half augustus sturen we jullie uitgebreide informatie over de actie met beeld, voorbeeldtekst voor de nieuwsbrief of nieuwsflits en links naar juiste pagina's in de webshop. Hou de mail en de intranet-nieuwsbrieven dus in de gaten!

Wat houdt de actie in:

Pakket 1. Bollen nuttig voor de bloeiboog*. Prijs: van€ 18,- voor€ 14,95

• 5 x winterakoniet Eranthis hyemalis (cilicica groep)
  • 5 x sneeuwklokje Galanthus nivalis
  • 10 x sierui Allium sphaerocephalon
  • 10 x dwergiris Iris reticulata J.S. Dijt

*Deze vroegste voorjaarsbloeiers zorgen voor nectar als er verder nog niet veel bloeit. Een bloeiboog gaat uit van elk moment voedsel voor insecten in de tuin.

Pakket 2. Verwilderingsbollen. Prijs van € 24,50 voor€ 19,95

• 10 x krokus Crocus tommasinianus ‘Ruby Giant’