Afdeling Assen: 2 -daagse tuinenreis in 2023

2 daagse tuinenexcursie Groei&Bloei Assen
Zuid-Hollands kustgebied en het Groene Hart 9 en 10 juni 2023.
De volledige reisbeschrijving met alle tuinwetenswaardigheden,de natjes en de droogjes en de voorwaarden staan (binnen kort)  op onze website.  Ook hoe u zich al kunt aanmelden.
Alvast een voorproefje :
Vrijdag 9 juni:
* de tuin van Villa de Uitkijk in Groenekan. Eigenaresse Djoeke van Zwetselaar.
* Festina Lentetuin in Katwijk. In deze kwekerij van niet-alledaagse planten krijgen we een inleiding, waarna we lekker kunnen ronddwalen in de bezoektuin en kwekerij.
* De tuin van Museum Voorlinden, ontworpen door Piet Oudolf.
Vertrek naar het Groene Hart voor diner en overnachting in Hotel Van der Valk Avifauna in Alphen a/d Rijn,
Zaterdag 10 juni:
* Scheveningen, waar aan de Pompstationweg twee “duintuinen” te vinden zijn, elk met hun eigen karakter. Lya den Ouden en Mechtild Rademaker.
* De Haagse Honingtuin, een bijentuin op een bijzondere locatie. Eveline de Heij is imker en zal ons iets vertellen over haar tuin en haar beroep.
* Naar Boskoop, naar Plantentuin Esveld. We kunnen hier in deze befaamde kwekerij onze gang gaan.
* Op de terugreis doen we Erf Klein Rassert aan in Hoevelaken, waar Marianne en Henk Korthorst ons zullen rondleiden in hun tuin.
De verwachte terugkomst is rond 19.00 uur.
Kosten:
De kosten voor deze reis bedragen  € 225,- per persoon voor leden en introducees. Toeslag 1-persoonskamer € 45,-. Niet-leden betalen een meerprijs van € 15,-.
Bij inschrijving gaan leden van Groei&Bloei Assen voor, met eventueel een niet-lid als introducee.  Niet-leden kunnen op de wachtlijst geplaatst worden tot 1 april, waarna bericht volgt of definitief inschrijven mogelijk is. Aanmelding a.u.b. voor 1 april 2023 bij secretaris Netty Harmanni  info(at)assen.groei.nl of n.harmanni(at)gmail.com

assen.groei.nl/activiteiten/2-daagse-tuinenexcursie-groeibloei-assen-2023zuid-hollands-kustgebied-en-het-groene-hart-9-en-10-juni-2023