Eigen invulling door de leden, Gaat niet door

Woensdag, 12 januari 2022

Aanvang 19.45 uur in het Herman Bavinckhuis, Stoekeplein 4 te Hoogeveen

Op deze avond organiseert Groei & Bloei Hoogeveen een avond door en voor haar leden.

We hebben deze avond eerder georganiseerd en dat is een hele leuke avond geworden met presentaties van de eigen leden. Zo hebben we kunnen genieten van mooie foto’s van eigen tuinen. Inspiratie kunnen opdoen van de ervaringen van enthousiaste tuinier(der)s. Er waren prachtige natuurfoto’s van gemaakte reizen en/of wandelingen.

Wat is dus de bedoeling van 12 januari a.s.?

Velen van jullie hebben prachtige foto’s van de eigen tuin of van de natuur gemaakt. Misschien bent u zo enthousiast dat u dat met ons wilt delen. Vaak zegt een foto al genoeg en behoeft het geen uitleg maar wellicht zit er achter die andere foto een leuke anekdote.

Er is ook ruimte om ideeën of filosofieën m.b.t. tuinieren, onderhoud, vogels en vlinders in de tuin of omgeving te delen met elkaar.

We zijn op zoek naar enthousiaste leden die deze avond met ons willen vullen. Iedere presentatie duurt maximaal 10 min.

Opgeven bij:
Ypie terpstra: email: yterpstra(at)ziggo.nl of